Dodatki i meble do mieszkania w Biedronce!

by - 16:59

Dziś w Biedronce pojawiła się nowa gazetka, o której koniecznie muszę Was poinformować! Tym razem w asortymencie znajdziemy pojemniczki na biżuterię, zestaw czterech wiklinowych koszyczków (które uwielbiam) i wygodne domowe kapcie-baleriny. Bardzo podoba mi się też ława wykonana w nowoczesnym stylu. Link do gazetki >KLIK<



To była pierwsza część Biedronkowej gazetki "Stylowe mieszkanie". 20 października pojawi się jej druga część, w której urzekła mnie biała komódka, o której marzę już od dawna. Jest naprawdę śliczna, a w tej cenie prezentuje się jeszcze lepiej :) Warty uwagi jest też ten niesamowity prysznic. Link do gazetki obowiązującej od 20 października >KLIK

You May Also Like

9 komentarze

  1. Ta biała komoda jest cudna! A kosz na pranie już kupiłam, akurat się przeprowadziłam i był mi potrzebny! Biedronka jak zwykle przyszła na pomoc ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronka ciągle zaskakuje, ma naprawdę świetny asortyment :)

      Usuń
  2. Olaboga, jakie cudowności. Kiedyś takie luksusy były dostępne tylko w Ikea i tym podobnych miejscach , a teraz nawet w supermarkecie można kupić prześliczne rzeczy. Całe szczęscie, że nie mam swojego mieszkania, bo inaczej już zabrałabym się do kupowania tych cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :) Niedawno w Netto widziałam bardzo podobne komódki i różne półeczki. Tanie i bardzo ładne. Poza tym w Netto też często można znaleźć różne ciekawe rzeczy. Ostatnio widziałam uroczy planer wykonany z czarnej gumy, po której można pisać białym pisakiem dołączonym do zestawu w cenie chyba niecałe 30 zł i drewniane napisy "HOME" za 9,99 zł. Cudowności :) Nie mam w mieście Ikei ale nie narzekam :)

      Usuń
  3. Te organizery na biżuterie zamierzam kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Organizer na kosmetyki by mi się przydał :) Widziałam w ofercie też małe lampki LED za niewielką cenę i może się skuszę, jeśli jeszcze coś zostanie w Biedronkach w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komoda jest prześliczna! Szkoda, że nie mam jej gdzie postawić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj ja to bym to wszystko najchętniej kupiła, ale.. gdzie w stawić to później? :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)