Zakupy w Rossmanie i aptece

by - 16:28

Wróciłam do domu i od razu pobiegłam na małe kosmetyczne zakupy! Musiałam kupić kolejne odżywki i szampony, żeby włosy nie przyzwyczaiły się do jednego produktu (Timotei Organic Delight) Myślę że produkty Isany i Alterry są już wszystkim znane, ale i tak je przedstawię. 



 Nieziemsko pachnący kakaem krem do rąk Isana. Naprawdę coś pięknego. Jedyne 3,69zł, brak parabenów, silikonów i olejów mineralnych. Niestety edycja limitowana, więc następnym razem pewnie już go nie dostanę:(
 Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych, Alterra. Jego łagodny skład jest znany wszystkim. Nie zawiera ona nic, co mogłoby źle wpłynąć na włosy. Sprawdzę, czy moim włosom też się spodoba.
 Odżywka bez spłukiwania do włosów suchych i zniszczonych, Isana. Nie miałam odżywki b/s, więc musiałam się w nią zaopatrzyć. Spryskałam już nią włosy i mogę powiedzieć, że ma przyjemny zapach.  
 Odżywka do włosów suchych i zniszczonych, Isana. To też znany i lubiany produkt, który nie zawiera szkodliwych substancji.
 Maść z witaminą A. Jest to moja ulubiona maść na wszystko. Świetnie regeneruje skórki wokół paznokci, nawilża mocno suchą skórę, nawilża i zmiękcza usta, przyspiesza znikanie wyprysków. I dodatkowo, gdy zaczęło robić mi się zimno, smarowałam to miejsca maścią i zimno nie pojawiło się :) Jest fenomenalna!
 Calcium Pantothenicum. Dopiero w drugiej aptece trafiłam na ostatnią sztukę. Od dziś rozpoczynam kurację, która mam nadzieję przyniesie mi oczekiwane efekty. Bardzo zależy mi na szybkim wzroście włosów, a o tych tabletkach czytałam wiele dobrego.
Pasta do zębów z nadwrażliwością, Blend-a-med. Moja ulubiona pasta, która łagodzi moje delikatne zęby. Mogę dzięki niej pić zimne i ciepłe napoje bez bólu. Jeśli ktoś też ma problem z wrażliwymi zębami, należy używać miękkiej szczoteczki, aby jak najdelikatniej obchodzić się z zębami.









Oczywiście większe opinie na temat kosmetyków do włosów pojawią się dopiero za jakiś czas, kiedy będę już dłużej je stosowała.
Kliknij na zdjęcie żeby je powiększyć.

You May Also Like

2 komentarze

Dziękuję za komentarz :)