TAG - Liebster Blog Award

by - 23:12


Zostałam otagowana przez Felice. Dziękuję i zaczynam zabawę :)

Zasady:
Nominowana do TAG-u osoba odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która ją nominowała. Następnie wymyśla swój zestaw pytań i nominuje 11 osób. Nominacja jest przyznawana blogom, które nie osiągnęły liczby 200 obserwatorów. 

1.Co Cię w sobie denerwuje?
Najbardziej denerwuje mnie to że... właściwie cała jestem nerwowa. Baaardzo szybko można doprowadzić mnie do szału. 

2. Z czym nie potrafisz się rozstać?
Z telefonem.

3. Wymarzone miejsce na wakacje?
Plaża w ciepłych krajach :)

4. Czego nigdy byś nie zrobiła?
Nie wzięłabym do ręki pająka!

5. Co jest dla Ciebie najważniejsze jeśli chodzi o pielęgnację?
Włosy, ale to oczywiste, wiec twarz. Zawsze dbam, żeby na mojej twarzy nie pojawiały się pryszcze i inne tego typu niespodzianki.

6. Ulubiony kosmetyk?
Hmmm.... chyba takiego nie mam. Często je zmieniam. Ostatnio bardzo polubiłam szampon Alterra granat i aloes.

7. Jaka jest Twoja pasja? 
Kiedyś rysowałam, ale w pewnym momencie jakoś przestałam. Od zawsze też lubię robić zdjęcia.

8. Ulubiona pora roku?
Wiosna! Latem za ciepło, zimą za zimno a jesień jest przygnębiająca.

9. Sklep do którego najchętniej zaglądasz?
Sklepów jest kilka. W centrum handlowym zawszę idę tą samą trasą: Bershka, Pull&Bear, Zara, New Look, Stradivarius.

10. Spodnie czy sukienka? 
Spodnie, ale coraz bardziej przekonuję się do sukienek. Ku uciesze mojego Ukochanego :)

11. Co Ci się w sobie podoba? 

Odkąd zrzuciłam parę kilogramów, są to nogi :P


NOMINUJĘ WSZYSTKIE MOJE OBSERWATORKI, bo jest Was w sam razy do zabawy :)

Moje pytania:
1. Co najbardziej cenisz w ludziach?
2. Jaki jest Twój ulubiony słodycz.
3.  Ulubiony kosmetyk?
4. Wyjdziesz z domu bez makijażu?
5. Najprzystojniejszy aktor?
6. Czego się boisz?
7. Twoja największa zaleta?
8. Jakiej muzyki słuchasz?
9. Jak często jesteś na zakupach?
10. Twoja największa wada?
11. Kim chciałaś być w dzieciństwie?

You May Also Like

3 komentarze

  1. Dzięki za otagowanie. :D Jak będę miała trochę czasu to napiszę. Ale póki co, zajrzyj na swoją pocztę mailową. ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)