Szampon Alverde, aloes i hibiskus - recenzja

by - 23:01


Jakiś czas temu pokazałam wam moje łupy z DMu, a dzisiaj przyszła pora na pierwszą recenzję :) Na pierwszy ogień poszedł szampon. Sprawdził się dobrze, nie mam mu nic do zarzucenia. Chętnie wypróbuję też inne rodzaje.


Alverde, Szampon do włosów suchych i zniszczonych, aloes i hibiskus

OPAKOWANIE Wygodna, solidna, plastikowa buteleczka o pojemności 200 ml z lekkim zamknięciem. Zwęża się ku górze i bezproblemowo możemy postawić ją odwrotnie, żeby wydobyć resztki produktu.

ZAPACH Dla mnie jest intensywny, mocny, alkoholowy i chemiczny. Trochę jak jakaś maść. Nie utrzymuje się na włosach. 

DOSTĘPNOŚĆ Niemiecka drogeria DM (ok. 2 euro) i sklepy internetowe.

SKŁAD Nie zawiera silikonów, syntetycznych substancji zapachowych, barwników i środków konserwujących. Składniki pochodzą z certyfikowanych upraw ekologicznych.

OPINIA Jest delikatny i nie podrażnił mojej skóry głowy. Dobrze zmywa oleje. Dobrze się pieni. Włosy są po nim sypkie, błyszczące i miękkie. Wyglądają bardzo dobrze. Całkiem dobrze nawilża. Jest średnio wydajny, ale za to tani. Ma żelową konsystencję

OCENA 4/5
Zwykły, dobry szampon, do którego chętnie będę wracać, jeśli będę miała okazję go kupić.



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6721069/?claim=hxc8d3epux2">Follow my blog with Bloglovin</a>

You May Also Like

9 komentarze

  1. Szkoda, że ma chemiczny zapach, bo ciekawa byłam tego hibiskusa:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na chwilę obecna zapoznaje się z baleą ale chętnie wypróbuje również szampony tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam odżywkę z tej serii i sprawdza się wyśmienicie.
    Możliwe, że kiedyś w moje ręce trafi ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba go mam w swoim składziku, ale wypróbowałam już dwa szampony Alverde i żaden mnie nie zachwycił...

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę w końcu wypróbować ten szampon z Alverde, ktoś mi już o nim kiedyś mówił.

    OdpowiedzUsuń
  7. jeden z moich ulubionych :)

    Bardzo fajny blog, zaczynam obserwować i zapraszam do mnie :) http://ekonaturalnie.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)