Ulubiony wiosenny lakier - truskawkowy piasek

by - 21:47


 Dziś szybki post, w którym pokażę Wam mój ulubiony w ostatnich dniach lakier do paznokci. Jego kolor wprawia mnie w pozytywny nastrój. Moim zdaniem idealnie pasuje na słoneczne, wiosenne dni. Pięknie się mieni.


Zmywanie go nie należy do najprzyjemniejszych, ale przecież jest to piasek, więc nie ma co oczekiwać, że będzie łatwo :) Znam gorzej zmywające się lakiery, więc nie jest tak źle. Uważam, że dla takiego ładnego efektu warto się troszkę poświęcić :)



You May Also Like

13 komentarze

  1. Mam ten lakier, ale słabo się trzyma :(. Piaski Lovely, czy Golden Rose trzymają się dwa razy dłużej.

    A kicia prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jest piękny! nigdy nie miałam lakieru piaskowego a ten chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten lakier, i jeszcze czeka na swoje 5 min :) kotałek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ma rzeczywiście uroczy. Z piasków tej firmy mam jedynie brąz, który mnie nie zachwycił, no I trwałość pozostawia wiele do życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej serii czarny piasek z zielnymi refleksami. Poza tym jeszcze w mojej kolekcji gości brąz także z Wibo, ale już nie brokatowy. Pierwszy wygląda super, a drugi jest beznadziejny. Twój mi się podoba, ale na Twoich paznokciach :D Widziałam go u innej osoby i wtedy mi się nie spodobał. Trwałość faktycznie jest kiepska, jak u mnie wytrzyma któryś z tych piasków 3 dni, to święto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej nie skusiłabym się na ciemne piaski, jakoś mnie nie przekonują. Za to kolorowe jak najbardziej, dlatego właśnie wybrałam ten róż :) Szkoda właśnie, że piaski są tak nietrwałe :( Wolałabym trochę odwlec to ciężkie zmywanie :D

      Usuń
  6. Sliczne paznokcie! Piekny kolor! Tez chce takie <3 Bede wpadac tu czesciej! Interesuje cie moze wspolna obserwacja?
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladniutki kolorek rzeczywiście wiosenny bez dwóch zdań ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)