Aktualna pielęgnacja włosów

by - 16:14

Ostatnio moja pielęgnacja włosów nieco się zmieniła, ponieważ zainwestowałam w dwie nowości, które pokochałam od pierwszego użycia. Mowa tu o oleju kokosowym firmy KTC oraz masce Biovax Naturalne Oleje, w której również znajduje się olej kokosowy. Jak się okazało moje włosy go uwielbiają i wyglądają po nim świetnie, ale więcej opowiem w recenzjach :)

Włosy myję zawsze rano. Mycie poprzedzam nałożeniem oleju na całą noc. Zmywam go Babydreamem i nakładam ukochaną maskę na 20 minut pod czepek lub odżywkę. Suszę zimnym nawiewem i cieszę się niesamowitym blaskiem, miękkością i odżywieniem. Ostatnio to mój sposób na good hair day i piękną czuprynę :)
Jak wygląda Wasza pielęgnacja? Wprowadzacie jakieś zmiany wraz z nadejściem cieplejszej pory roku?

You May Also Like

9 komentarze

  1. jak na razie jeszcze nie wprowadziłam dużych zmian. Jak na razie ciągle zmieniam kosmetyki bo eksperymentuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dość długo stosuję te same produkty. Od czasu do czasu zmieniam tylko pojedyncze. Tak w ramach testów :)

      Usuń
  2. Widzę że używamy podobnych kosmetyków. Kocham tą odżywkę Garniera. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy zupełnie inne włosowe upodobania, kokos zupełnie nie robi na moich kudłach wrażenia:)
    Zmiany są u mnie powodowane raczej zakupami niż porą roku:P Moje włosy i tak lubią tylko emolienty, niezależnie od temperatury.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mogę myć włosów rano, kiedy mają one styczność z suszarką nawet z chłodnym nawiewem są one bardzo...dziwne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja olejuję oliwką Babydream a olej kokosowy KTC czeka w kolejce ;) W ogóle to wczoraj pomyliłam szampon Babydream a oliwką i zorientowałam się dopiero po jakimś czasie xD wszystko opiszę w notce podsumowującej akcję u Anwen także od razu zapraszam ;) O olejach Alterry słyszałam wiele dobrego, pewnie zakupię w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to planuję przetestować za jakiś czas oliwkę Babydream :) Hahaha z checią o tym przeczytam! :D

      Usuń
  6. U mnie olejowanie to olejek ze skrzypem z Green Pharmacy i krem z Isany, szampon: Timotei do włosów blond i balea z mango, odzywka: Garnier z Awokado. Na koniec płukanka z octu jabłkowego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)