Too Much Informations TAG

by - 11:00


Dziś post na luzie. Taguję wszystkie chętne :)

1. Co masz na sobie?
Leginsy i luźną koszulkę. Typowy strój do chodzenia po domu :)

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Byłam i jestem :)

3. Czy kiedykolwiek miałaś "straszne zerwanie"?
Nie. Jestem osobą, która niczym się nie przejmuje. Life goes on. 

4. Ile masz wzrostu?
163 cm. Taka sobie średnia jestem :P

5. Ile ważysz?
47 kg

6. Jakieś tatuaże?
Póki co tylko w marzeniach.

7. Jakiś piercing?
Tylko standardowe dziurki w uszach.

8. Ulubiona para telewizyjna/filmowa?
Nie mam ulubionej pary z filmów lub telewizji. Mam natomiast z show biznesu - Brad Pitt i Angelina Jolie i Beckhmowie :)

9. Ulubiony program (serial)?
Gra o tron, Supernatural, The Walking Dead, Arrow, Dr. House

10. Ulubione zespoły.
Brak

11. Coś czego Ci brakuje?
Pomysłów i pieniędzy. (Z tym pytaniem skojarzyła mi się TA piosenka :D)

12. Ulubiona piosenka?
Ciągle zmieniają mi się ulubione piosenki. Aktualnie najbardziej bawi mnie Dark Horse od Katy Perry :)

13. Ile masz lat?
Niedługo stuknie 19. Małolata jestem i gówniara :)

14. Znak zodiaku?
Waga. A ten obrazek naprawdę mnie bawi, bo jest prawdziwy :D


15. Czego szukasz u partnera?
Cierpliwości, wierności, pewności siebie

16. Ulubiony cytat?
Twoje blizny są Twoją siłą.

17. Ulubiony aktor?
Uwielbiam oglądać Brada Pitta, ale oprócz niego moimi ulubionymi aktorami są Stephen Amell, Jensen Ackles i Jared Padalecki.

18. Ulubiony kolor?
Czarny, biały, szary. Nie lubię kolorów, ale na blogu staram się ich używać, żeby było przyjemniej :)

19. Głośna muzyka czy cicha?
Zależy od nastroju.

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Do łóżka. Jak jestem smutna to po prostu kładę się na łóżko i przytulam poduszki.

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic? 
Zdecydowanie za długo. 10-15 minut bez przerwy leci woda.

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Prysznic 15 minut, suszenie włosów 10 minut, ubranie się 5 minut, makijaż 10 minut = 40 minut. A jak nie muszę się spieszyć to dłużej :P

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?
Na szczęście nie :)

24. TURN ON - Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców?
Dłonie, plecy, brzuch, wiedza.

25. TURN OFF - Co Ci się nie podoba u chłopców?
Brak zdecydowania i pewności siebie (nie mylić z zarozumialstwem, które mi się nie podoba), zbyt wulgarny język, brak szacunku do kobiet

26. Powód dla którego dołączyłaś do Blogsfery?
Walka o zdrowe włosy.

27. Czego się boisz?
Od dziecka panicznie boję się pająków. Potrafię zrobić niezły hałas nawet o te małe!

28. Kiedy ostatnio płakałaś?
We wtorek. Pobrudziłam sobie nowe, białe buty. Ale był to chyba płacz spowodowany okresem :D

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz?
Wczoraj wieczorem mojemu chłopakowi.

30. Co oznacza Twój Blog username?
Jeśli chodzi o adres bloga to Alessa oznacza  moje imię (Aleksandra) po włosku, a Beauty to po prostu angielskie słówko oznaczające urodę, które dobrze pasuje do tematyki bloga.

31. Ostatnia przeczytana książka?
Słownik poprawnej polszczyzny, ze względu na prezentacje maturalną :P

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Brak

33. Co ostatnio oglądałaś?
Warsaw Shore :D

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Mój chłopak. I powiedział, że lubi mnie denerwować....

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a.
Przyjaźń.

36. Ulubiona potrawa?
Kapusta mojego teścia :D Jego pierogi oraz jego spaghetti. Świetnie gotuje! Aż zgłodniałam.

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Nowy Jork i ogólnie chciałabym pozwiedzać Amerykę, choć pewnie nigdy tego nie zrobię.

38. Ostatnie miejsce w którym byłaś?
Lidl. I nie mieli moich ulubionych pasztecików!

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Oczywiście że tak! Mój ukochany :)

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Dziś rano.

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
Nie pamiętam. 

42. Ulubiony słodki smak?
Karmel i czekolada

43. Na jakich instrumentach grasz?
W podstawówce grałam na flecie i cymbałkach :D Teraz nie gram na niczym i jakoś mnie to nie kręci.

44. Ulubiona część biżuterii?
Zegarek.

45. Ostatni uprawiany sport?
Jakiś HIIT z YouTube

46. Jaką piosenkę ostatni śpiewałaś?
Dark Horse :P

47. Ulubiony teks na podryw?
Wybaczcie mi mój humor :D























48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Hahahaha nie!

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z chłopakiem.

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Każdy chętny :)

You May Also Like

6 komentarze

  1. O świetny post :) coś innego ale z miłą chęcią się czyta odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam wrażenie, że takie tagi czyta się całkiem przyjemnie :D

      Usuń
    2. Bardzo lubię takie posty raz na jakiś czas :D Że aż z miła chęcią zamieściłabym taki u siebie :)

      Usuń
    3. Zrób go, chętnie przeczytam :)

      Usuń
    4. Z miła chęcią odpowiem na pytania :) mam nadzieje, że i u mnie będzie się tak fajnie czytało odpowiedzi :)

      Usuń
  2. Lubie czytać takie posty, ciągle mam wrażenie, że większość odpowiedzi byłaby u mnie taka sama i przez to nie mogę się zdecydować na żaden TAG :P
    A tekst na podryw - pierwsza klasa %-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)