Inspiracje: Paznokcie na jesień

by - 22:19


You May Also Like

11 komentarze

  1. <3
    tylko czekam aż mi pazurki odrosną ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno tutaj nie byłam, a tu taaaak ładnie ;) a z paznokci podoba mi sie essiak pierwszy z prawej ;) mam podobnego golden rosa i kocham ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Mi też, jest cudowny!

      Usuń
  3. Piękne paznokcie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pierwsze i ostatnie zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jedyne ktore u siebie akceptuje to matowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się paznokcie bordo, ale do mnie chyba by nie pasowały.. :c Pozostanę przy ukochanym nude :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. idealne paznokcie w kolorze nude są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)