Lakier hybrydowy NeoNail Cepheus

by - 17:04

Hej, dzisiaj chcę Wam pokazać jak na paznokciach prezentuje się lakier hybrdowy NeoNail Cepheus. Lakierów tego typu używam bez przerwy od ponad dwóch lat i nie wyobrażam sobie już malowania paznokci w inny sposób. Jest to dla mnie ogromne ułatwienie i komfort. Zmieniam kolor co dwa tygodnie, a w międzyczasie nie mam żadnych odprysków. Idealnie :)

Kolor Cepheus kojarzy mi się z nocnym niebem pełnym gwiazd. Jest to ciemny granat pełny srebrnego i niebieskiego brokatu. Same spójrzcie...

























Paznokcie na zdjęciu mam przedłużone również produktem z firmy NeoNail, o którym pojawi się osobny post.

Lubicie brokatowe paznokcie? Ja ostatnio stałam się ich wielką fanką. Cepheus jest właśnie takim lakierem, ale jednocześnie jest bardzo subtelny i to mnie w nim urzekło. Świetnie pasuje na codzień jak i przy wieczornych stylizacjach.
Usuwanie go nie stanowi większego problemu niż ściąganie zwykłej hybrydy, za co ma u mnie duży plus.

You May Also Like

10 komentarze

  1. Uwielbiam lakiery NeoNail. Ten kolor prezentuje się naprawdę cudownie :) Ja szukam jakiegoś śliwkowego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny kolor! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę serię NeoNail. Mam Cassiopeię i Andromedę, przepiękne są, ale widzę, że Cepheus też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor nie w moim stylu, ale kształt paznokci podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ludu wszelaki! ale to jest piękny odcień! aaaaa:D chcę go :D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. woooow prawie identyczny jak ten, co u mnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz tak śliczne paznokcie, że chyba każdy lakier prezentuje się na nich obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek! Prezentuje się świetnie na Twoich paznokciach. Jestem ciekawa tej formy, ponieważ jeszcze nie miałam okazji używać ich lakierów.
    Masz bardzo ładnego i ciekawego bloga. Zostaję u Ciebie na dłużej. I zapraszam do mnie. :)

    Pozdrawiam :)
    Włosowe Inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)