Styczniowa aktualizacja włosowa (po trzech miesiącach)

by - 13:57

Hej :) Tak jak obiecałam dzisiaj robię aktualizację włosową. To, co rzuca mi się w oczy, kiedy porównuję zdjęcie z listopada z aktualnym, to długość. Wygląda na dobre więcej niż 3 cm,  z czego jestem baaaardzo zadowolona. Same spójrzcie.

Po lewej listopad 2013, po prawej luty 2014. Minęły niecałe 3 miesiące. Perspektywa jest trochę inna, ale patrząc względem ramion, widać te dodatkowe centymetry.


Jeśli chodzi o pielęgnację, używałam szamponów Timotei, Jantar a teraz Garnier Ultra Doux z awokado. Jako odżywkę przy każdym myciu maska Biovax, Nivea do długich włosów i resztki balsamu Seboradin Niger. Teraz znów kupiłam Garnier z awokado do kompletu z szamponem. Co jakiś czas robiłam też swoje własne maski. O olejowaniu zapominałam. Jedynie ich niewielkie ilości pojawiały się w moich miksturach.

Do stylizacji kupiłam obrotową lokówko suszarkę Babyliss. Jestem mega zadowolona i dziwię się, że wcześniej na to nie wpadłam. Do tej pory układałam włosy suszarką i osobną, drucianą, okrągłą szczotką. Teraz na wysuszenie włosów tracę o wiele mniej czasu, używam do tego jednej ręki a moja szczotka wykonana jest z włosia dzika. Po każdym jej użyciu moje włosy są gładkie, miękkie i idealnie ułożone. W dodatku nie niszczę ich poprzez szarpanie rozgrzanym metalem.

Tutaj aktualne zdjęcia w porównaniu z fleszem i bez, bo wiem, że potrafi on przekłamać rzeczywisty wygląd włosów.



Patrząc na swoje włosy jestem z siebie bardzo dumna. Wytrwałam w postanowieniu o niefarbowaniu ich i przestrzegam wielu pomocnych zasad. Dla przypomnienia, zaczynałam bloga z takim czymś... Nie da się ukryć, że było to jedno wielkie zniszczenie. Lata farbowania, prostowania i braku świadomości, że małe rzeczy mają wielki wpływ na wygląd włosów (np. tarcie ręcznikiem, spanie w mokrych i rozpuszczonych włosach itp.).



You May Also Like

7 komentarze

  1. Włoski prezentują się przepięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnica jest ogromna, teraz włosy prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz naprawdę piękne włosy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolor Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromna różnica pomiędzy obecnym zdjęciem włosów a tym ostatnim, śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)