MASKA PANTENE PRO-V

by - 12:14

Witam:) Dzisiaj pokażę Wam maskę, której używam i którą polecam. Jest to 2 minutowa Maska Głęboko Regenerująca firmy Pantene Pro-V do włosów normalnych. Moje włosy normalne nie są, ale  mimo tego sprawdza się na nich bardzo dobrze.




Stosuję ją różnie. Raz, dwa razy w tygodniu. Czasem na dwie minuty, które zaleca producent a czasem na 10 minut z ręcznikiem. Nie zauważyłam różnicy między czasem trzymania jej na włosach. Może minimalnie są bardziej odżywione, kiedy zostawię ją dłużej. 
Tak czy inaczej efekt bardzo mnie zadowala. Gładkie, miękkie i lśniące włosy. Do tego piękny zapach. Nie wywołała też u mnie żadnych zmian skórnych. 
Używam jej od ponad dwóch miesięcy. Jest bardzo wydajna (mam włosy trochę za ramiona + używam jej 2 razy w tygodniu). Dla mnie opakowanie jest wygodne. Mogę nabrać dokładnie taką ilość kosmetyku, jaką chcę. Cena może niestety niektórych odstraszyć, ponieważ waha się w granicach 18zł. 
Gdybym miała do niego wrócić, możliwe,że bym to zrobiła, jednak będę szukać teraz maski do zniszczonych włosów, ponieważ na dłuższą metę ten kosmetyk wcale ich nie regeneruje.



You May Also Like

0 komentarze

Dziękuję za komentarz :)