Pomysły na świąteczne prezenty dla niej

by - 15:00

Postanowiłam, że podsunę Wam trochę pomysłów na świąteczne prezenty. Oczywiście jestem jak najbardziej za tym, aby obdarować ukochaną osobę /członka rodziny/przyjaciela czymś, o czym mówi od dłuższego czasu i co potajemnie nam sugeruje, ale jeśli się tak nie dzieje a nie macie żadnych pomysłów - służę radą. Wybrałam rzeczy, które po części sama chciałabym dostać oraz które wydają mi się uniwersalne. Powinny zadowolić większość :)

Rozdzielę tego posta na dwa, bo nie chcę, żeby był za długi. Dziś coś dla mężczyzn, czyli propozycje prezentów dla pań. A jutro coś dla kobiet, czyli pomysły na niespodzianki dla ojców, mężów i kochanków :)


Pomysły na prezenty dla niej.
Wybrałam rzeczy, które kobiety uwielbiają, a uwielbiają drobiazgi, wszelkie "przydasie" oraz wszystko co mięciutkie, puszyste i użyteczne w domu. Osobiście uwielbiam wszelkiego rodzaju dodatki i z doświadczenia wiem, że kobiety nie przechodzą obok nich obojętnie. Lubimy również dostawać to, na co zwykle szkoda nam pieniędzy. W moim przypadku jest to ładna bielizna, więc i ona musiała znaleźć się na tej liście.


  • PIŻAMA. Pierwszą rzeczą jest ciepła piżama i wygodne kapcie. Nie ma nic przyjemniejszego od leniuchowania w ładnym, domowym ubraniu. Może nie każdy lubi różowy, ale ja stworzyłam taką właśnie przypadkową kompozycje. Nie wiem jak wy, ale ja uważam, że ten zestaw jest uroczy. Całość możecie kupić w H&M.




  • BIELIZNA (seksowna). Zostając przy temacie ubrań - wspominałam wyżej o ładnej bieliźnie. Myślę, że jest to rzecz, na którą kobiety na co dzień nie wydają zbyt dużo pieniędzy i nie przykładają do niej wagi. Zwykle pozostajemy przy podstawowym staniku i majtkach, ale kto nie chciałby czasem zaszaleć? Mężczyzno czytający tego posta - kup swojej kobiecie bieliznę. Obydwoje na tym skorzystacie ;) If you know... Ekhem, moje propozycje znów wybrałam ze sklepu H&M. Są to o wiele grzeczniejsze wersje niż te, które mam na myśli, ale nie chcę, żeby zrobiło się niesmacznie. Dorzucam ładny szlafrok, co to by nie zmarznąć, bo przecież jest zima!





  • POŚCIEL. Dla wielu z nas sypialnia to rzecz święta i musi być w niej schludnie, ładnie i czysto. Nowa pościel to super sprawa dla potencjalnych kur domowych, które uwielbiają upiększające dodatki sprawiające, że robi się przytulnie. Nic tylko spędzić cały dzień w łóżku z laptopem :) Moje propozycje są z Home&You


  • ŚWIECE. Jeśli Twoja kobieta jest maniaczką, albo chociaż lubi zapachowe świece, koniecznie kup jej Yankee Candle i to w największym rozmiarze. Szarpnij się okazjonalnie, a ona będzie w siódmym niebie.

  • WSZELKIEGO RODZAJU PIERDOŁY. Tutaj pozwoliłam sobie trochę zaszaleć. Pod słowem "wszelkiego" i "pierdoły" kryją się drobiazgi, które każda z nas lubi oglądać i zawsze się przy nich zatrzyma, co w większości przypadków denerwuje naszych mężczyzn. Dodatkowo są to rzeczy, które tylko oglądamy, bo jak już gdzieś wyżej wspomniałam, szkoda nam pieniędzy, ale jeśli dostaniemy je w prezencie, będziemy wniebowzięte. Oto kilka moich propozycji:





You May Also Like

16 komentarze

  1. Kapciuszki z H&M są ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobne kapcie:) tak, to dobry prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły, świece i fajne kubki - to moje typy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kapcie są genialne! Zreszta pidżamka też ;)
    cóż...seksowana bielizna fajna, ale nie w zimę :D bynajmniej dla mnie :P
    A świece są dobre na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bielizna może być i w zimie, przecież partner nas w nocy ogrzeje :D Będzie zmuszony!

      Usuń
  5. Ja tam lubię pierdoły. Najlepiej, żeby były ładne, funkcjonalne być nie muszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobie zamówiłam u Mikołaja piżamkę. Ale szczerze mówiąc z nami- Kobietami jest prościej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. W moim przypadku jeśli chodzi o prezenty dla kobiet to zazwyczaj staram się wybrać coś z https://4gift.pl i wtedy mam pewność, że osoba obdarowana będzie z tego prezentu zadowolona. Nie ma to jak wręczyć jakiś fajny i oryginalny prezent dzięki któremu możemy sprawić wiele radości i uśmiechu dla drugiej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego tak wiele osób ma problem z wyborem prezentu na święta jeśli jest tak wiele rzeczy. Ja jakiś czas temu kupowałam prezenty moim dziadkom i bez żadnego problemu w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow udało mi się znaleźć bardzo ciekawe propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno samo wręczanie prezentów jest czymś niezwykle ważnym ale ja również jestem zdania, że fajnie jest wiedzieć gdzie można je nabyć. W każdym razie ja zachęcam do sprawdzenia prezentów dla przyjaciela z https://zamowprezent.pl/prezenty-dla-niego/prezenty-dla-przyjaciela gdyż wiem, że są one świetne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)