3 przydatne i ulubione aplikacje na Androida #2

by - 22:13

Postanowiłam dziś stworzyć drugą część postu, w którym dzielę się z Wami moimi ulubionymi i przydatnymi aplikacjami na telefon z systemem Android. Mój telefon jest kopalnią przeróżnych użytecznych aplikacji, które choć trochę pomagają mi w codziennym życiu. Nie znajdziecie na nim za to żadnych gier, no chyba że oddam go w ręce mojego Daniela :)
Mam nadzieję, że któryś z programów przyda się i Wam, zapraszam do krótkiej lektury.

1. Zacznę nieco intymnie i kobieco, ale przecież ten blog jest skierowany właśnie do tej grupy odbiorców. Nie wiem jak Wy, ale ja muszę mieć wszystko pod kontrolą, "te sprawy" tak samo. Dzięki aplikacji Mój Kalendarzyk zawsze wiem, kiedy mogę spodziewać się następnego okresu, ale też w łatwy sposób mogę dowiedzieć się ile trwają moje cykle i kiedy wypadają. Używam go już od długiego czasu i ani razu mnie nie zawiódł. Jest przejrzysty i bardzo prosty w obsłudze. Polecam :)


2. Moja następna propozycja to bardzo praktyczna aplikacja. Zawiera ona nie tylko mnóstwo pysznych przepisów, ale też minutnik czy przelicznik. Często używam jej w swojej kuchni. Należy dodać, że wszystkie przepisy zawierają co najmniej jeden produkt firmy Knorr. Aplikacja Przepisy.pl jest bardzo czytelna i posiada proste, przejrzyste menu. Ciekawą funkcją jest losowe wylosowanie przepisu poprzez potrząśnięcie telefonem. 


3. Ostatnia aplikacja na dziś nosi nazwę Jak dojadę. Uwielbiam programy tego typu, ponieważ poruszam się głównie komunikacją miejską. Tak jak w przypadku poprzedników, Jak dojadę jest bardzo prosta i intuicyjna w obsłudze. W szybki i łatwy sposób możemy dowiedzieć się jak dojechać z miejsca na miejsce. Dodatkowo możemy znaleźć w niej rozkłady jazdy autobusów i tramwajów. Działa świetnie i nie zawodzi. Używam jej bardzo często.


Edit: Przypominam Wam o świetnej gazetce Biedronki. Nie dość, że kuszą kosmetykami, to jeszcze mają w asortymencie koszulę w kratę, która marzy mi się już od dłuższego czasu! Jestem naprawdę zaskoczona :) Jak nigdy nie kupiłam ubrania w sklepie tego typu, tak teraz chyba się do tego przekonam :)

You May Also Like

11 komentarze

  1. mam ten kalendarzyk i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jestem bardzie ciekawa aplikacji mój kalendarzyk! na pewno na dniach ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dodaję do tlda mnie najważniejsza aplikacja. :D Nie wyobrażam sobie bez niej życia - głównie autobusami i tramwajami się przemieszczam po mieście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama korzystam z tego kalendarzyka i jestem bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe aplikacje :) powiem szczerze, że chętnie przeczytałam Twój post, niedawno kupiłam tablet z androidem i jestem zielona w temacie, do tej pory miałam okazję używać tylko appstore ;) a u mnie gry też ściąga tylko mąż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, ale trochę "śmiechłam" jak zobaczyłam kalendarzyk miesiączkowy, a w nim forum i tryb ciąży :) Super aplikacją jest "Monitor Burz", w każdej chwili mogę sprawdzić czy deszcz lub burza się zbliża do mojego miasta. CM Security i Clean Master pomaga w odśmieceniu telefonu i odinstalowaniu i wyłączeniu nie potrzebnych aplikacji. Latarka też jest świetną aplikacją jeśli ma się lampę, a Opera Mini pozwala na przeglądanie internetu bez obrazków lub w określonej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalendarzyk również mam ;) bardzo pomocny

    OdpowiedzUsuń
  8. Na codzień równiez i mi towarzyszą pierwsze dwie aplikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten kalendarzyk, lepszy od mojego, chyba czas zmienić aplikację. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwierzysz że o ani jednej nie miałam pojęcia? Jakoś zacofana jestem ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)