piątek, 10 października 2014

Birthday Girl

No to kolejny rok minął. Nie mam na ten temat żadnych egzystencjalnych przemyśleń. Stawiam nowe kroki. "Dorosłe" życie pochłania mnie coraz mocniej. Najważniejsze, że mam wokół siebie ludzi, którzy mnie kochają i akceptują. Kilka lat temu napisałabym na pewno coś więcej. Coś o tym, że przede mną kolejny rok, w którym nie czeka mnie nic dobrego. Na szczęście uporałam się ze wszystkimi czarnymi myślami. Życie jest ciężkie, ale takie jest. Masz dwoje rodziców? Ciesz się. Nikt nie wyrzuca Cię z domu o 4 nad ranem? Ciesz się. Moje drugie ulubione motto brzmi "Twoje blizny są Twoją siłą". Wierzę w to. Wszystko, co kiedyś mnie osłabiało sprawiło, że dziś jestem silna. Mam może czasem trochę olewcze podejście, ale to naprawdę pozwala przetrwać. Najciekawsze w życiu jest to, że mijamy się na ulicy nie mając pojęcia, przez jakie piekło przeszła osoba stojąca obok.

No i wyszło na to, że jednak miałam jakieś przemyślenia.
Dziś są twoje urodziny
Taki ważny, zwykły dzień


2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)