niedziela, 19 października 2014

OOTD #1: Warm autumn


Chciałam dzisiaj pokazać Wam jedną z moich ulubionych jesiennych stylizacji. Tym samym chciałabym zapoczątkować całą serię postów, w których będę pokazywać to, w czym chodzę. Mam nadzieję, że się Wam spodoba i że może czymś Was zainspiruję. 
Na mojej twarzy brak jakiegokolwiek makijażu - typowa, leniwa niedziela, ale wyjątkowa, bo dawno nie było tak ciepło. Pogoda idealna na spokojny spacer, a na spacerze lubię być ubrana wygodnie i luźno.

Uwielbiam tą koszulę za to, że jest wykonana w 100% z bawełny. Jest mięciutka i całkiem gruba, więc spokojnie mogę ją nosić bez podkoszulki. Ciężko było taką znaleźć, bo większość wykonana jest ze sztucznego i bardzo cienkiego materiału. Ta idealnie nadaje się na jesień.

Koszula Reserved | Koszulka Cubus | Spodnie Zara | Trampki Converse 


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, wygodnie i w miarę luźno. Codziennie się tak ubieram :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Fantastyczna koszula! <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia to debiut mojego Daniela, to był jego pierwszy raz ! :D

      Usuń
  3. Fajny zestawy - wygodny i na luzie. Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie proste stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)