wtorek, 26 lutego 2013

CP... efekty?

Przedwczoraj skończyłam całe opakowanie tabletek CP i muszę wam coś o tym opowiedzieć. Na pewno już do niego nie wrócę. Dlaczego? Zapraszam dalej.

Około miesięczna kuracja, bo na tyle pozwoliło mi 50 tabletek, skończyła się jedną wielką tragedią na mojej twarzy. Nigdy nie miałam większych problemów z krostami. Sporadycznie pojawiały się pojedyncze z którymi sobie radziłam. Calcium Pantothencium spowodował u mnie ich wysyp! Pod koniec opakowania zaczęłam zauważać, że coś jest nie tak, ale chciałam je skończyć, żeby zobaczyć co z tego wyjdzie. Jestem załamana i walczę o przywrócenie skóry do stanu z przed przyjmowania CP.

Wypadania włosów nie zahamował. Brałam go równocześnie z wcierką Jantar. Skończyłam ją, CP brałam dalej i włosy zaczęły lecieć.
Być może wspomógł porost włosów, ale tego nie jestem pewna. Tak jak pisałam w poprzednim poście, ścięłam włosy, żeby pozbyć się cieniowania, więc w tej kwestii nie jestem pewna. Piszę "być może" dlatego, że po ścięciu włosy nie były tak krótkie, jak myślałam, że będą. Wskazuje to więc na jakiś przyrost.

Podsumowując - W moim przypadku CP się nie sprawdziło. Nawet jeśli dałoby mi większy przyrost, nie chcę płacić za to skórą twarzy.

Do walki o centymetry dokupiłam dzisiaj olejek łopianowy z czerwoną papryką z Green Pharmacy.  W czwartek podsumowanie miesiąca :)


4 komentarze:

  1. to bardzo dziwne, bo przecież wit. B5 hamuje wypadanie włosów... a co do długości włosów to warto mierzyć jakieś pasemko co miesiąc - ma się pewność, ile włoski urosły :)

    P.S. nie nakłdaj olejku łopianowego na NOC - ja raz tak nałożyłam i miałam podrażnioną skórę głowy - 15-20 min wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak będę teraz robić. Nie jestem pewna co do długości, bo ścięłam je pozbywając się cieniowania. W następnym miesiącu dowiem się jaki mam przyrost :)
      Nakładam zgodnie z zaleceniem producenta, 15-20 minut :)

      Usuń
  2. mnie ten wysyp pryszczy odstrasza od sięgnięcia po CP. szkoda, że nie poradził sobie z wypadaniem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... słyszałam o nim same dobre rzeczy, ale na mnie się nie sprawdził :) Cóż, poradzę sobie bez niego :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)