niedziela, 24 marca 2013

Przygotowuję ciało na lato

Kilka dni temu stwierdziłam, że przyszła wiosna i czas wziąć się za swoje ciało. Trochę ruchu dobrze mi zrobi. Nie zależy mi na chudnięciu, tylko na zdrowym wyglądzie i ujędrnieniu ciała tu i tam :) Nooo i jakby troszkę mięśni pokazało się na brzuchu byłabym już wniebowzięta.
Postawiłam na Ewę Chodakowską. Mój plan to przez pierwszy miesiąc robić "skalpel" a w drugim "kiler". Nie mam w planach przestać. Po drugim miesiącu ćwiczenia będą już normą i mam zamiar wykonywać je regularnie, ale już nie tak często. Chcę, żeby to po prostu weszło mi w nawyk i było normą. Nie chcę po raz setny budzić się rano i myśleć, że muszę zacząć ćwiczyć, ale mi się nie chce.
Treningi zaczęłam w poniedziałek. W tym tygodniu zrobiłam ich pięć. Od jutra będę robić je codziennie. Nie da się ukryć, że pierwszy był straszną męczarnią. Z każdym następnym jest ciężko, ale coraz lżej. Delikatny ból po skończeniu daje mi sporą motywację. Wiem, że moje ciało zaczyna pracować :)

Teraz czas na kilka moich motywatorów i inspiracji!







A moim największym motywatorem jest mój Ukochany, dla niego chcę wyglądać jak najlepiej :)

Po miesiącu albo dłużej pochwalę się jakimiś efektami. Zdjęcia i pomiary przed zrobione. Chcę zobaczyć, jak działają treningi z Ewą. Trzymajcie kciuki :)

A Wy macie jakieś postanowienia związane z ciałem i ćwiczeniami?

20 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za Ciebie!

    P.S. Nie wyglądaj dla Ukochanego jak najlepiej tylko dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla siebie oczywiście też, to nie ulega wątpliwości. Chcę czuć się w swoim ciele idealnie, ale bardzo motywuje mnie myśl, że robię to dla niego, żeby się hmmmmm nie zapuścić i za parę lat nie obudzić się dwa rozmiary większa w powyciąganym dresie. Chcę mu się zawsze podobać i sobie też :)

      Usuń
  2. ja zaczęłam Skalpel dwa tygodnie temu, ale po 4 treningach musiałam niestety zrobić przerwę,gdyż miałam kontuzję.... Od jutra zaczynam od nowa, mam nadzieję, że już bez przeszkód. Plan mam podobny najpierw Skalpel, a jak nabiorę wprawy to przenoszę się na Killera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę powodzenia i żadnych kontuzji :)

      Usuń
  3. Masz rację! Trzeba się zabrać za siebie, ale ja zaczynam dopiero po świętach. Przes tymi wszystkim mazurkami, babkami i sernikami nie widzę większego sensu. Najpierw masa potem rzeźba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przywiązuję uwagi do diety. Jem to, na co mam ochotę i tego nie zmienię :D więc zaczęłam sobie w poniedziałek. Mam tylko zamiar wprowadzić do jadłospisu więcej owoców i warzyw, które mam nadzieję zrobią też dobrze moim włosom.

      Usuń
  4. Ja ćwiczę z Ewą już chyba z 3 miesiące. Po miesiącu miałam przerwę przez nieszczęsną sesję; później znowu zaczęłam ćwiczyć. Niestety jakiś miesiąc temu musiałam na tydzień zrobić przerwę ze względu na wyrywanie ósemki. Po tym czasu znowu zaczęłam. Natomiast teraz mogę ćwiczyć do 28, ponieważ będę miała wyrywane kolejne, więc muszę się wstrzymać do 9.04. I na chwilę obecną męczarnią dla mnie jest niećwiczenie. Strasznie się wtedy źle czuję i często mam "doła". A jeśli chodzi o chudnięcie. Moja waga jest w normie. Ale tak jak Ty chciałam po prostu wyrobić sobie kondycję i zacząć dbać o siebie, bo regularny wysiłek miałam dwa lata temu, a to trochę dawno. Do tego zawsze zdrowo się odżywiałam, więc fajnie byłopby to połączyć z ćwiczeniami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczysz już długo więc troszkę przerwy nie wyjdzie Ci na złe :) A jeśli dzień bez ćwiczeń jest dla Ciebie dniem zmarnowanym to jesteś na bardzo dobrej drodze! Ja tak samo regularne ćwiczyłam jakieś dwa lata temu. Teraz czas wrócić do formy :)

      Usuń
  5. Z Ewka treningi są ciężkie - potrzebujesz dużo motywacji aby nie przestać nawet z mega zakwasami :) życzę ci powodzenia :) aby każdy trening był chwilą relaksu ale i utratą kalorii :)
    TRZYMAM KCIUKI !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, są ciężkie i już zdążyłam to odczuć. Nie mam jednak zamiaru się poddać, jestem wyjątkowo zmotywowana do działania :)

      Usuń
  6. Drugie i trzecie zdjęcie cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne brzuchy! To moje inspiracje!

      Usuń
  7. Jutro idę z koleżanką na siłownię a po świętach dieta SB:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na siłownię szkoda pieniędzy. W domu mogę dać sobie równie mocny wycisk :)

      Usuń
  8. Ja od zeszłych wakacji postawiłam na fitness, początkowo ćwiczyłam z Jillian Michaels, teraz regularnie ćwiczę z Ewą i szczerze mówiąc nigdy nie byłam tak zadowolona z własnego ciała ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to dobrze czuć się w swoim ciele :)

      Usuń
  9. Powodzenia! :) Ja robię tylko brzuszki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne motywatory :) Ja też się staram, żeby się ogarnąć na maxa do wiosny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)